Praktiske informationer

Telefonnummer:                                                                                                                                                                                                 96 63 17 91.

Åbningstider:

Mandag - fredag kl. 6.00-8.00.                                                                                                                                                             Mandag - torsdag kl. 14.00-16.45.                                                                                                                                                     Fredag kl. 14.00-15.30.

Madordning:

Vi tilbyder morgenmad fra kl. 6.00-7.30. Når børnene kommer fra skole kl. 14.00 bliver de tilbudt rugbrød, boller eller anden form for eftermiddagsmad.

Moduler:

Morgenplads: Her kan dit barn på skoledage benytte Pitten kl. 6.00-8.00.                                             Heldagsplads: Her kan dit barn benytte Pitten i al åbningstid og tilmeldes lukkeuger og samledage.  Seniorpladser: Fra og med 3. klasse kan dit barn vælge en seniorplads.

En seniorplads betyder:

• at der ikke vil være kontrol med, om dit barn kommer fra skole
  • dit barn kan gå hjem, når det har lyst
  • at sfo'en ikke sørger for at sende dit barn til sport eller med bussen
  • at dit barn har uændrede muligheder til at benytte sfo'ens tilbud
  • at dit barn stadig kan komme om morgenen og på fuld tid på skolefridage

Takster:

Se kommunes hjemmeside under "Forældrebetaling 2021 2022" Forældrebetaling (lemvig.dk)

Indmelding og udmelding:

Indmelding kan ske fra dag til til. Udmeldelse kan ske med én måneds varsel til den 1. eller 15. i en måned. Begge dele sker via den digitale pladshenvisning Pladsanvisning og forældrebetaling (lemvig.dk)

Lukkeuger og samledage:

Se kommunes hjemmeside under "Samledage og feriepasning"  Skoler og SFO (lemvig.dk)